Haberler

REKLAM SESLENDİRME ÜCRETLERİ

Reklam, sosyolojik açıdan toplum üzerinde bilgilendirici ve ikna edici bir etkiye sahiptir. Bulunduğunuz sektör her ne olursa olsun, ilk tercih edilen marka olmak için, ürününüzün kaliteli olması yetmez. Daha geniş kitlelere daha hızlı ulaşmak ve daha çok tercih edilmek için reklamın etkileyici gücünden yararlanmanız şarttır. Reklam, alışveriş yapma ve satın almaya güdümlü olan tüketicilerin üzerinde büyüleyici bir etki yaratır. Su satışı yapan firmalara bir bakalım, tatları ve fiyatları birbirine yakın olmasına rağmen, Erikli, Pınar ve Hayat su gibi firmalar, doğru bir reklam stratejisi ile ilerlediklerinden, bugün ülkenin en önemli su firmaları olmayı başardılar. Diğer sektörler için de aynı durum geçerli. Reklamın birkaç farklı işlevi vardır. Bunlar bilgi verme işlevi, ikna etme işlevi, talep yaratma işlevi, imaj yaratma işlevi, hatırlatma işlevi, kültürel işlevi ve eğlendirme işlevidir. Taşıdığı mesaja, hedef kitleye ve coğrafi açıdan sınıflandırılan reklamların nasıl hazırlandığı çok önemlidir. Bu açıdan Radyocular Reklam Ajansı yeni müşterilerine bir defaya mahsus olmak üzere reklam seslendirme ücretlerini kelimesi 1 lira gibi sembolik ücretlere kaydederek sektöre yeni bir soluk getirmiştir.

Bir cevap yazın